BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 23, 2008

The day i know Super Junior..

ok start... sebenarnyer2 dulu aku nih hantu citer2 & drama korea.. kemaruk giler sampai aku join forum & amik kelas korea.. masuk jer forum dpt lak member sekepala & kami sumer tanam anggan2 & target nak pi korea musim bunga 2007.. sekitar bulan mac.. sambil2 kami belajar & tiap2 bulan gaji simpan sikit2... sambil tuh ada sorang member aku yg incharge ngan Travel agen.. mula2 ramai dak2 forum yg nak join last2 macam ler halangan especially moneytary ler... so last2 yg on 15 org... so bermula ler jurney kami ke korea... mase nih memang kemaruk citer winter sonata... so target memang nak pi tgk snow & tempat winter sonata.. mase nih aku minat lagu2 korea tapi hanya lagu2 OST jer.. lagu2 penyanyi ker group ker aku memang tak layan.. sampai ler mase hari First kami sampai ker mt sorak.. lepak kat apartment.. 2 bilik.. pasang ler TV ya ampun... totally bahasa korea.. ada ler sub tapi bahasa korea gak wakakakakakka.. ngan kepenatan mata aku yg agak2 cam nak tertutup dek kepenatan tetiba member aku bukak ler satu chanel// game show rupanyer.. yg diorg nih memang hantu korea.. lagu2, group2, drama, game show.. sumer diorg tau... aku nih harap drama jer ler.. tgk2 game show nih.. mata aku terpokes kat sorang mamat nih memang stylist giler.. rambut karat.. ikat ponytail... nak kata hensem.. cantik... nak kata cantik hensem.. peh tuh aku tanya ler kat member aku saper ler mamat tuh... dia kata heechul.. dak Super Junior.. aku pun ooooo... not bad gak mamat nih ekekekekek... mase kat korea tuh dua tiga kali gak aku tgk game show ada si heechul nih... peh tuh dah abis trip korea tuh aku balik umah & first thing aku wat aku surf tenet... ekekekek.. aku carik segala info pasal SUper Junior... masuk youtube carik klip2 Super Junior.. humanghai.. feymes diorg nih.. masuk plak international forum.. ada lak thread diorg. rupanyer diorg nih ramai giler 13 org satu group... ya ampun mula2 aku tak hafal nama2 ngan muka2 diorg tapi lama kelamaan hafal ler dah lama mengadap diorg depan tenet nih...mula2 tuh aku memang minat giler ngan si heechul nih.. kire die hard fan ler.. walaupun mase tuh punyer ler ramai mamat2 yg hensem dlm super junior nih aku pandang heechul sorang jer.. sampai ler satu hari aku terbukak satu klip sungmin song chalenge...sebab under super junior... aku dok tgk si sungmin nih.. sore dia not bad... nyanyi lagu lama.. kekekek naper aku start suke dia mase tuh.. show tuh diorg kena nyanyi.. tak leh salah lirik klu tak... kalah.. mase tuh yg ada eeteuk, donghae ngan sungmin... mula2 diorg membelakangkan penonton.. biler nak nyanyi sungmin pusing ke arah penonton ngan muka2 beria2 ikut lagu tuh.. sekali tuh MC tuh kata lagu lum start wakakaka.. dia kata anio!! anio!! pusing belakang balik wakakakka.. malu2 dia.. peh tuh eeteuk pi tepuk dia konon nyer lagu tuh dah masukk.. dia nak pusing rupanyer2 lum start lagi.. panjang plak intro lagu tuh wkakakakaka.. terus dia tunduk wakakaka.. tapi reaksi dia mase tuh kiut giler... terus hilang heechul wakakkaa.. aku pun surf segala2 klip pasal sungmin & guest what.. dia memang talented giler... dlm Super Junior dia nih antara main gak .. nyanyi, dance, rap, main music yg paling aku kagum sgt... gitar, piano, drum, harmonica, skang nih nak blaja violin plak dah, nampak dia cam kiut2, manja2, tapi dia nih ada martial art.. pandai masak, macam2 ler complete... that y aku memang giler2 ngan dia nih... huhuhuh...tu ler kisahnyer cam ner aku kenal super junior.. sampai ler skang nih aku langsung tak tgk drama ker haper ker.. sebab tiap2 mlm dok melayan klip2 diorg nih jer...sebab tak activiti diorg nih tak abis...


Lay-e

2 comments:

Anonymous said...

hehehe...letakler apa2 yg patut...
wei..ko xleh godek2kan ker wallpaper ni...tukau setting skit...cam x best jer...aku x larat nk try dah...lembap nk mampuih internet la ni...

havoc_d_best said...

aku pun tak reti nak ngejas nyer...

lay-e